Irlanti ei lievästi sitten päättänyt saada viimesiä räkänauruja mun kustannuksella.

Tiimi, Heidi, Saanis, Eve ja Päivi järkkäs mulle "salaa" läksiäiset. Mun piti näytellä yllättynyttä, kun menin Temple Bariin muka vaan Heidiä tapaamaan, ja siellä odottikin koko jengi. Ihanuudet veivät safkaamaan Mongolian Barbequehun, jonka jälkeen jäätiin myös wapun kunniaksi vähän sheikkaamaan. Loppupeleissää päädyttiin VV:n, Katin ja Villen kanssa Fitzsimonsiin. Pääsin fiilistelemään vanhoja, koska Fitz oli just se mesta, jonne me päädyttiin tasan vuosi aikasemmin, kun ekaa kertaa tultiin Dubliniin porukkaa kouluttamaan.

Oli ihan pirun hauskaa, tanssittiin koko ilta ja pelleiltiin VV:n kanssa. Sain kuulla olevani ihan aikuisten oikeasti varteenotettava vaihtoehto kadettikouluun (ai miten niin pitänyt lapset lievän kurissa xD ). Täytyy ottaa harkintaan, jos rupeaa nykyinen uravalinta liikaa vituttamaan. No joka tapauksessa, jaettiin Villen kanssa cäbi, jossa huomasinkin mun lompakkoni hävinneen. Joku perkele oli rullannut mut niin, etten ollu edes huomannut. Lievästi vitutti kolmelta yöllä ruveta soitteleen pitkin Suomea ja Irkkuja ja kuolettamaan kortteja. Sinne meni henkkaritkin, Kela-kortti, Plussa-kortit, SK-Member cardit ja kaikki muu elintärkee..

No ei kai siinä, sain onneksi vuokravakuudet takasin, joten oli edes vähän käteistä, millä elää. Tai siis vaan puolet siitä, koska lähden ennen vuokrasopparin loppua eikä ole varmaa, jääkö nykyiset vuokralaiset siihen kämppään. Mitäs väliä sillä, vaikka sovittiin sopparia kirjottaessa aiemmin lähtemisen olevan ok, jos vaan löytää tilalle vuokralaiset. No löytyhän ne. Eikä sekään mitään, et edelliset asukkaat sai koko vuokratakuun takas, vaikka eivät olleet nekään sopparin loppuun. Vuokranantaja yritti vyöryttää nätisti tänkin mun tyhmyyden piikkiin. Ja onhan sekin mun vika, ettei vuokranantaja oo kirjottanut minkäännäköstä sopparia uusien kans.. lupasi se vielä soittaa mulle ennen kun lähen takasin Suomeen, jotta voitaisiin vielä neuvotella. Arvatkaa vaan soittiko..

Huomasin myös, että mun pari vuotta vanha kamera, jonka osamaksut sain just muutama kuukaus sit maksettua, hajos osittain. Ei toimi yks nappi, joten ei saa tärkeimpiä säätöjä laitettua. Toimii se niin, et ottaa ilman salamaa kuvia eikä selaa niitä otettuja kuvia siinä kameralla.

Ja tämä kaikki tapahtui akselilla maanantai-tiistai. Vapaata duunista mulla oli ti ja ke, to lento takaisin Suomeen. Ne menivät suht kivuttomasti, mitä nyt jouduin maksamaan ylipainomaksua 100 euroa (ei mikään pikkuraha, kun käteistä ei saa nostettua lisää mistään) ja lentomatkan aikana mun ruumassa olleesta kassista hävis läppärin virtapiuha. Miten se voi olla mahdollista, en tiedä, mut ei ole piuhaa siellä missä punkkasin eikä kasseissa, joten se on matkalla hävinnyt. Kiitti letuista.

Eka viikonloppu Suomessa meni hujauksessa. Perjantaina huitelin virastoissa hakemassa henkkareita sun muita, leffassa (hamanahamanahamana Justin! *drool*) ja viihteellä, lauantaina hain Sponden meille, sunnuntaina syömässä sukulaisten kesken ja minishoppaamassa.. maanantaiaamuna joutukin lentää ekana duunipäivänä Hollantiin koulutukseen. Vähän kiirettä pitänyt, tahtois vaan rauhottua ja mennä fiksaamaan omaa kämppää kuntoon.