Tsiisös eilisiä bileitä. Vähän taas tuli hölmöiltyä, mutta ei nyt mitenkään älyttömän pahasti. Oli oikeastaan kivaa, oltiin Janneilla ja Tonilla tupari/halloween-pileissä, jonka jälkeen lähdettiin ytimeen baariin. Kolme taksillista meitä tais olla, ja meitsi tietenkin melkein ainoana tyttönä siellä joukossa. Pikku-Janne otti mut huostaansa, huolehti koko illan herrasmiesmäisesti. Erno taas pööpöili Scary Movien Viuhtis -maski päässään baarissa aiheuttaen yleistä hilpeyttä (vai pahennusta?). Pilkkuun asti siellä jorattiin, en edes muista mestan nimeä.. ja sen jälkeen takaisin Watervilleen jatkoille, jonne jouduin jäämään yöksi kun ei Janne tahtonut päästää mua yksin kävelemään kotiin pimeellä. Ehkä ihan fiksua, täällä nimittäin voi tapahtua ihan mitä tahansa.

Olin sitten himassa aamukasilta. Kävelymatkalla fiilistelin kirpeää syysilmaa auringon noustessa ja näin hienoja hämähäkinseittejä yhdessä rauta-aidassa, jotka oikein korostuivat kun olivat keränneet aamukastetta. Kybältä kävin nukkumaan ja yhdeltä heräsin, jonka jälkeen oon vaan koomannut tässä sohvalla ja tsättäillyt ihmisten kanssa. Tullut ihan vakavistakin aiheista juteltua pitkästä aikaa ilman kiirettä, terapeuttista kun saa purkaa ajatuksiaan ja saada vastakaikuakin.

Kokonaisuudessaan viikonlopun fiilikset ovat positiivisia. Ei tää ehkä ihan niin kauheeta ookaan, vaikka H:kin nyt mut lupauksistaan huolimatta feidas eikä edes tajua asiasta mun kanssani keskustella. Kunhan se Laura nyt sais aikaseksi kammettua ruhonsa tänne, että päästään retkille. Tai no, ehkä mä voin Jannestakin tehdä mun privakuskin, kun se kerran on sitä Audi-TT:tä hankkimassa. Buah.

Huomenna koiranäyttelyyn. Vähän jänskää päästä juttelemaan sen kasvattajan kanssa, kunhan en anna itestäni törppöä kuvaa hermostuksissani.