Suomi on niiin nähty, joten testataanpa välillä Irlantia. Sieltä löytyy töitä, siistejä tyyppejä ja paljon uutta. Ainakin toivon mukaan.

Day 1 - Kämppikset lähtivät retkeilemään Killineyhin. Se on se mesta, jossa Bono budjaa. Tokihan mun piti päästä megeen, vaikka edellisen yön unet olivat jääneet neljään tuntiin (terveisiä vaan H:lle..) ja liikenteeseen piti lähteä heti kun pääsin kämpän ovesta sisään. Eikun Mäkkärin kautta taksilla ytimeen ja sieltä Dartilla, sellaisella junalla, Killineyhin. Oli siisti mesta, tuntui kun oltaisiin oltu oikeasti ulkomailla. Juppien asuttama mesta korkealla kukkulalla. Kalliita, isoilla pihoilla varustettuja luksuskämppiä ja minilinnoja, palmupuita ja kiiltäviä autoja. Välillä taas tiheää viidakkoa, josta tuli mieleen Jurassic Park ja velociraptorit. Löydettiin sen kukkulan päältä vuonna 1742 rakennettu obeliskikin. Kukkulan juuresta taas alkoi valtavan pitkä hiekkaranta ja sininen meri. Aivan uskomattomat näköalat. Täytyy julkaista kuvia, kunhan Saanis saa kameransa purettua. Ette te muuten usko.

Yleisesti ottaen fiilis on jees. Sain kamat purettua kaappeihin ja nyt istun pimeässä pelkkä kone seuranani. Okei, tsättäilen mä seinän takana istuvan kämppiksen kanssa, mutta muuten vaan koomaillaan. Eiköhän se koti-ikävä tosin jossain vaiheessa iske, mutta kyllä mä handlaan.

_ _ _ _ _ _ _ _

edit: Mä löysin mun uudesta, ihkusta läppäristä ehkä maailman parhaimman toiminnon; näppäimistövalon. Nyt mä en tarvitse kattovaloa enää ikinä!